Thursday, January 10, 2013

HerbLax bantu masalah penghadaman,sembelit dan membersihkan usus


Salam~
.
Sekarang..makanan macam2 jenis ade..nak makan ape..order jer..tak kisah la terlebih lemak ker..terlebih minyak ke..yang penting sedap dan puaskan nafsu makan cukup...Oh sangat tidak elok untuk kesihatan kan..lepas tu mula la sembelit la,tak membuang berhari2 la..tambah berat badan..kolesterol tinggi..ishh..
Sebab apa sy tulis camtu...sbb saya pon buat perkara yang sama dulu..tapi sekarang agak insaf,so sgt menjaga pemakanan...kalo bab sembelit...sabo je laaaa..org lain tak rasa..tapi diri sendiri yang merana kan..
 
Kurangkan berat badan..
Masalah sembelit..
Masalah sistem penghadaman..
Badan banyak toksin..
Tak pernah menyahtoksin/detox badan..

HerbLax ada untuk saya...Ye betul...ini solusi untuk saya...saya amalkan HerbLax..mudah jer,untuk seminggu saya cuma amik 2 kali...4biji...wowwww...terasa ringan dan bebas dari lemak/toksin/lendir yang menghuni usus...kesian usus saya dah lama tak didetox...so ini masa untuk basuh usus kita sebaiknya..
Apakah HerbLax?
 Mengandungi Daun Senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus. Ianya juga dapat mengatasi masalah sembelit serta penting untuk proses detox.

Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan. Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk serap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian.

Sekali lagi ditekankan..

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Dah faham kan..so ini la HerbLax yang best itu :)

Menyokong Keseimbangan *
Diet yang kaya dengan serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, dapat memberi sumbagan kepada pembuangan air besar yang teratur. Pada masa-masa yang tertentu, Herb-Lax yang lembut boleh membantu.
  • Julap lembut untuk kegunaan sekali-sekala*
  • Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan*
  • Daun Senna telah digunakan secara tradisional sejak beribu tahun dahulu sebagai julap semulajadi*
Jom kita temubual sikit pengguna HerbLax nih....jom jom...




yang last source dari sini:

 So..dijamin berkesan..jom grab sekarang...pm/contact sy untuk pertanyaan dan order pon blh.. TQ :)

0 comments: