Wednesday, January 2, 2013

AJHT-Advanced Joint Health Tablet

salam~
.
pagi nih kita cerita pasal AJHT..sbb bulan pertama tahun baru nih ade promosi hebat untuk AJHT..beli 6 percuma 1..haaa..kana berbaloi baloiiii tuh...beli stok terus untuk mak ayah datuk nenek pakcik makcik..suami dan juga isteri..

Untuk apa nih...AJHT dirumus khas untuk sesiapa yang mengalami ketidakselesaan sendi...
Simptom sendi yang tidak sihat:
-ketegangan
-lenguh
-bengkak
-kesakitan
-berkeriut atau bunyi klik

.
Kita biasa dgr org2 tua mengaduh lenguh lutut,bisa tumit la..insyaAllah Ajht blh membantu memberi keselesaan kepada pesakit.Ajht dirumus dari sumber semulajadi seperti;
1)Ekstrak Boswellia-yang menyokong keselesaan sendi
2)Ekstrak jagung-yang membantu meningkatkan kesan kusyen pada tulang sendi
3)Memelihara tisu penyambung yang sihat : Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi denganmembekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.  



Sedikit fakta tentang sendi yang perlu anda tahu
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu kita bergerak. Ia terdiri dari tulang rawan (yang lembut tu), ligamen, tendon, dan cecair sinovia (sebagai pelincir) yang beri keselesaan dan bantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Bila umur semakin meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi.Tekanan fizikal yang berterusan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ini yang sebabkan joint discomfort.


 

0 comments: