Thursday, November 1, 2012

set bersalin

Set Bersalin Kegemaran ramai





Trial Pack 40 hari Euphoria Shaklee - set Bersalin
Set Asas Pengurusan Uri
Akar Genggam Fatimah



Menjadi rutin bila dekat nak bersalin ibu2 hamil mula mencari set bersalin yang sesuai. Bagi yang belum ada pengalaman pastinya membuat pelbagai 'kajian' bagi memastikan set bersalin yang dibeli benar2 bagus dan berbaloi.Salah satu kriteria pastilah set bersalin kegemaran ramai, kerana secara logiknya bila ramai orang suka, tentu ia bagus, kan?Set bersalin ni secara amnya, ada banyak jenis. Ada yang jenis makan dan ada yang sapu luar. Yang jenis makan ada yang diperbuat dari herba (jamu) dan ada yang dari jenis vitamin suplemen.Yang mana satu set bersalin kegemaran ramai? Ya, ia terpulang. Namun kepada ibu yang menyusu badan, mungkin perlu hati2 sikit dengan set bersalin ni. Walaupun jadi pilihan ramai, namun ada set bersalin dari herba yang tak sesuai untuk penyusuan susu ibu. Sama ada ia berpotensi mengeringkan susu, ataupun memberi kesan kepada bayi yang menyusu.Kini ada pilihan untuk ibu2 mendapatkan set besalin moden yang halal, selamat dan sangat bagus untuk penyusuan.Inilah set bersalin Shaklee.




Set bersalin Shaklee ini terdiri dari vitamin dan mineral yang diperlukan oleh ibu baru bersalin untuk pemulihan dalaman dan luaran, tenaga serta emosi.


Apakah keistimewaan set bersalin Shaklee?


1- Diperbuat daripada bahan2 semulajadi yang sesuai untuk tubuh kita.
2- Bahan-bahan yang bermutu tinggi memastikan bioavailability yang optimum.
3- Badan tidak perlu menguraikan bahan makanan kepada nutrien teringkas. Ini menjadikan tubuh kita 'kurang kerja'.
4- Sangat sesuai untuk penyusuan.
5- Mengelakkan meroyan.
6- Mudah dan tiada kesan sampingan.
7- Boleh dimakan sampai bila2, walaupun sudah habis pantang.
8- Juga boleh dikongsi bersama suami.Jadi buat para suami, apa lagi dapatkanlah set bersalin kegemaran ramai ni.. Memang istimewa, anda pun pasti akan rasa perbezaannya.Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan harga istimewa!








0 comments: