Friday, April 5, 2013

ESP dan Vitamin E bantu rawat parut kemalangan

Salam

Energizing Soy Protein
Ataupon lebih dikenali dengan ESP;protein terbaik untuk membaikpulih sel2 badan,juga membaiki sel badan yang rosak. Tidak boleh disangkal lagi kebaikan dan manfaat sumber protein yang terdapat dalam ESP..malah sedap dan mengenyangkan..insyaAllah..


Apalagi lagi khasiat ESP yer..
Jom kita tengok, apa khasiat ESP Shaklee ini...

1. Awet muda - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones dan fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. ia membantu merendahkan kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung

3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung di dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.

4. Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radiance kulit dan kepejalan otot, percepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.

Khasiat dalam 1tin..berbaloi2 kan..

Vitamin E Complex

Vitamin E pula mengandungi ekstrak biji anggur yang mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol

Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul ..

Juga melambatkan penuaan:

Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.


Testimoni
So dengan kata lain,ESP dan Vitamin E adalah terbaik untuk kulit kita..Macam kawan kita sorang nih..parut akibat kemalangan pon dah ok dengan pengambilan ESP dan Vitamin E secara konsisten..alhmdulillah :)


Saya pon berpuashati dengan ESP dan vitamin E nih..vitamin untuk cantik..wawww..
Pertanyaan contact je sy yer..Pm kat page or sms 0145453747 :)

0 comments: